Hy ! My name is Eli . - Lost in Amsterdam

04.02.2010

Hy ! My name is Eli .


Good day to all! Mi-am amintit si eu astazi ca am un blog datorita faptului ca zilele astea am tot vorbit cu Ralu despre bloguri , cum ca si-a facut si el unul si mi-am zis "bai, ia stai putin ca aveam si eu unul ratacit pe undeva ". Yeap , stiu ca nu am mai scris de cateva luni de aceea tot ea a venit cu o idee, sa scriu despre filmul pe care l-am vazut intamplator amandoua aseara la cinema, numai ca eu l-am vizionat in Plaza si Ralu in Vitan. And now let's see about it... "The book of Eli " . Prima oara titlul nu mi-a inspirat nimic, apoi prietenii m-au informat prin sala ca ar fi S.F.?!.. si eram ceva la modul " ok.. voi lua un pui de somn:-?.." Insa a inceput filmul si am vazut ca este cu Denzel Washington si m-am gandit ca nu prea are cum sa fie S.F. asa ca am continuat sa vizionez. Primele scene promiteau sa aduca ceva bun mai departe si chiar asa a fost. Filmul de actiune m-a tinut cu ochii in marele ecran pe toata durata lui, cu faze foarte bune unele chiar si comice, dar va dati seama ca nu o sa incep sa povestesc filmul pt ca ideea este sa-l vedeti si voi :D . Ce am inteles eu din el..? Chiar daca iti este teama de ceva si teama ti-ar putea distruge telul pe care vrei sa-l atingi , nu o arata sub nici o forma , fiindca ar putea sa iti aduca moartea. In fond este vorba numai despre credinta, daca ai incredere in ceva fa-o pana la capat fara absolut nicio indoiala, iar pentru a proteja credinta ta poti chiar trece si peste cadavre, evident din start luandu-ti riscul de a plati cu viata , dar atata timp cat tu crezi din tot sufletul tau credinta te va proteja si ea la randul ei pentru a-ti duce la bun sfarsit misiunea care iti este data in viata. Mult sange , actiune , oameni morti..evident machiajul de pe fata tipei, Solara (actrita Mila Kunis) intact desigur :-j , Denzel joaca excelent ..mai multe veti vedea in film. Fiecare poate intelege altfel filmul, formandu-si diferite pareri..dar asupra mea momentan amprenta aceasta si-a lasat-o. Pe curand !



Comentarii