Pe principiul : Flori, fete şi băieţi - Lost in Amsterdam

18.02.2010

Pe principiul : Flori, fete şi băieţi

Hai să ne mai şi jucăm puţin că prea am dat-o în serios :P

O să vă mai dau acum nişte detalii în legatură cu mine, fiind o a doua leapşă de rezolvat :D.

1. Cel mai de preţ lucru: fericirea

2. Când sunt supărată: nu am cum să ascund din păcate, aşa că dacă sunt cu prietenii, mă inveselesc ei repede. Dacă sunt acasă, repede caut o comedie, în cazul în care am răbdarea necesară pentru film, and if NOT băgăm repede o melodie tristă, apoi schimbăm cu ceva vesel. 

3. Cea mai frumoasă vacanţă: în Grecia, fiind singura mea ieşire din ţară. A fost o excursie cu liceul în care m-am simţit foarte bine alături de colegi, am făcut multe poze, dar am şi mers foarte mult cu AUTOCARUL, asta da aventură!!

4. Când vreau să mă relaxez: ies în oraş la o cafea cu prietenii sau la vreun party. Mă relaxează conversaţiile lungi cu ei, dar în acelasi timp relaxare pentru mine înseamnă şi un film bun, floricele şi-o sticla de suc, însă şi paginile unei cărţi interesante.

5. Alte locuri unde aş trăi: unde există mare dar şi muntele la câţiva metrii distanţă.

6. Cea mai fericită am fost:  când am adus fericire în sufletele celor pe care îi iubesc.

7. Nu spun nu propunerii: cunoaşterii de persoane şi lucruri noi


8. Mă feresc: răutatea celor din jurul meu, prostie si tristeţe.

9. Am emoţii când: încep ceva nou în viaţă  

10. Regret că:  nu am petrecut mai mult timp cu familia



11. Nu aş renunţa niciodată la: familie şi prieteni

12. Cei mai buni prieteni: Paula, Ralu (piciu), Zaza,  Dan, Cristea, Ciunti, RalucaMariciu Keeks, Crinuţa, Emma, Măriuca, Mişu, Moţ, Matei, Adi, Cony, Iulia, Anca, Andreea, my bro and Paula, Răzvan, Marian (Galaţiiiii :D ), Cosmin şi mulţi alţii. Îmi place să fiu înconjurată de multă lume bună, iar dacă am uitat pe cineva îmi cer mii de scuze!


13. Mă enervez când: nu mi se dă dreptatea cuvenită.

14. O zi perfectă:  fără dureri de cap, cu soare si căldură, pe plajă sau în frumosul Bucureşti cu ei, prietenii, cu cafea, muzică bună, în armonie, relaxare şi fericire. :)




Comentarii