Game again! :D - Lost in Amsterdam

18.03.2010

Game again! :D

1. În momentele cele mai dificile şi în care simţi nevoia să te ajute cineva, la cine te gândeşti prima oară? 

De obicei trec prin momentele dificile alături de prietenii mei şi le mulţumesc tuturor!

2. Dacă ai putea fi, o zi, oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce? Ce ai face?

Angelina Jolie, să mă bucur de Brad. Ce aş face? Haha..m-aş "bucura" din plin de el :))))). N-am altă idee mai bună acum :D.

3. Daca ar fi să poti schimba o persoană, care ar fi aceea?

Am încercat să fac asta şi nu am reuşit, aşa că dacă nu-şi dau seama singure acele persoane că greşesc cu gândirea şi obiceiurile lor, de ce m-aş mai chinui eu?:D

4. Ce ai face pentru liniştea ta sufletească?

Aş încerca să fac fericite cât mai multe persoane.

5. Care crezi ca a fost până acum cel mai important moment al vieţii tale?

Cred că în fiecare zi există câte un moment important, deşi, dacă stau să mă gândesc mai bine, m-am simţit mai "importantă" în momentul în care am obţinut un job, singură, fără PILE şi nu am fost nici concediată :D, ceea ce cred că înseamnă că mi-am făcut treaba bine ( nu era un job foarte MARE, dar a contat :P )

Îţi mulţumesc Ralu pentru leapşă! Pup.




Comentarii