Gânduri mai mult sau mai puţin..adânci. - Lost in Amsterdam

18.05.2010

Gânduri mai mult sau mai puţin..adânci.

Şi trec să-mi mai las puţin amprenta pe aici, chiar dacă probabil n-o să citească multa lume, dar măcar pentru "fanii" mei, să nu îi las cu gustul amar de dezamăgire din cauza faptului că nu am mai venit cu ceva nou şi mai ales creaţie proprie cam de multicel :)).






Zilele acestea cred că tocmai mi-a fost lansată o provocare, ea fiind următoarea: când îmi doresc ceva foarte mult să fac totul pentru a obtine(nu că nu aş face asta deja, dar simt că nu destul de mult). Desigur, acum o să spuneti ca totuşi ţine, în mare parte, de norocul cu care am fost inzestrată de când m-am născut, dar eu zic că totul ţine de noi, de cât de mult efort depunem pentru idealurile noastre şi cât de mult credem în ele, dar n-o să fiu ipocrită acum să spun că nu conteză deloc norocul ;). La fel ca un copil care îşi doreşte cu ardoare acea jucărie din vitrină, ce-i drept pe vremurile astea de criza veţi spune că e cam greu de obţinut, dar el plânge şi iar plânge, până când, de obicei, mama cedează, iar copilul este împlinit şi fericit cu noua sa achiziţie. Totul pare uşor când esti mic dar, hei! şi plansul ăsta necesita energie, nu?

Aşa că focalizează-ţi şi tu energia asupra nevoilor tale, sau viselor tale. Presupun că dacă o să încercăm să demonstrăm altora şi nu nouă de ceea ce suntem în stare vom întâlni şi câte-o groapă în şoseaua abea asfaltată! You've got my point :).

Bineînţeles vor exista şi momentele astea  :


dar se vor aranja in felul acesta :




Am şi un exemplu care mi-a demonstrat această mică teorie. Anul trecut când s-a ivit o excursie în Grecia, mi-am dorit foarte tare să merg şi eu. Evident au urmat lungi discuţii contradictorii cu părinţii, nervi şi toate cele, nu mai credeam că voi părăsi frumoasa Românie ( pe atunci încă mi se părea ok, nu era chiar atât de "crizată" si ruinată ), dar cu ajutorul prietenilor şi motivaţia mea puternică de a vizita un loc străin, am reuşit! Annnddd i was in Greece!
Evident au mai fost multe lucruri pe care mi le-am dorit şi am avut parte de ele, la altele încă mai lucrez pentru a ajunge la ele, pentru că după cum spuneam la început, asta e provocarea mea.

Spuneţi-mi şi reuşitele voastre, cum aţi ajuns la ele and everything like this. :D

Cred că până la urmă despre asta este vorba, scop şi motivaţie!




Iar acum o să vă prezint un clip mai nouţ semnat Cypress Hill. What do you think? 



Te cam face să pleci repede la mare cu muzica tare-n difuzoare şi să rămâi acolo, nu ? :P



Comentarii