Ca sa fie bine sa nu fie rau. - Lost in Amsterdam

24.02.2011

Ca sa fie bine sa nu fie rau.

Ok, ai dreptate! Cel care se amuza de comentariul altcuiva de pe blogul meu, nu-i spun numele pentru ca nu am cerut permisiunea dar daca o sa citeasca o sa se recunoasca. Te amuzai de faptul ca acea tipa spunea ca este "minunat". Si cu ocazia asta apuc si eu sa spun ca da, nu totul e minunat, nici lumea asta in care traim nu e minunata pentru ca..la dracu! tre` sa incepi sa muncesti de la 16 ani ca sa poti sa ai un ban de buzunar, nici nu iesi bine de pe bancile liceului ca incepi sa te gandesti "Cine dracu ma angajeaza pe mine acum? Am nevoie de bani.. ce fac?! Cum imi platesc facultatea?" Asa incepe maturizarea mult prea devreme, bine sau rau, nu stiu cum este, stiu doar ce simt eu.. ca e pacat.





Insa, unde vom ajunge daca stam toata ziua si toata atentia noastra se lipeste numai pe acele probleme? Daca asta trebuie facut ca sa scapam de toate grijile, voi face si asta, dar chiar nu cred ca rezolvarea este afundarea in rahatul care se petrece. Daca gresesc..corectati-ma va rog!





Mi-e frica de alb, zapada, clovni, preoti si singuratate.


Sleep well! 



Comentarii