Do stupid things, but don't be stupid. - Lost in Amsterdam

26.02.2011

Do stupid things, but don't be stupid.



Plimbandu-ma pe aici prin lumea blogurilor in ultimul timp destul de mult, (fiindca am timp liber din pliiinnn daca am ramas fara job.. ce sa-i faci, asta e cand lucrezi la patroni fac ce vor cu tine si cred ca esti sclavul lor :))...daar! asta este alta poveste si poate o sa-mi zic si of-ul asta intr-una din zilele astea oribile de iarna) am observat ca noua generatie este EXTREM de trista! 
La modul copile de 12, 13, 14 ani se plang de cat de grea e viata, cat de deceptionate sunt ele in dragoste and soooo on! Nu zic ca unele dintre ele chiar au talent la scris, bun ok, foarte frumos lucrul asta, dar sa-ti formezi un intreg blog despre cat de cacat de viata de la 12 ani?! Acum intrebarea mea pentru cei/cele cu astfel de bloguri: Atat de urat e sa te duci in fiecare zi la scoala, sa te vezi cu colegii, sa glumiti si sa va simtiti bine, iar cand ajungeti acasa sa n-aveti nici o grija ca va asteapta mama cu masa pusa si tot ce tre` sa faceti e un eventual calcul matematic pt tema de maine?


BAI! TREZITI-VA! As da orice sa ma stiu din nou la varsta aia!! Profitati cat mai puteti si lasati naibii toata tristetea asta pt ca asa cum mi-a zis un tovaras o sa avem toata viata inainte sa fim tristi, suparati, nervosi si asa mai departe... De ce sa incepem tocmai de acum?? Think `bout it! ;-)


Adevarat, nici eu nu ar trebui sa ma plang si sa am stari de cacat.. dar cand te loveste, te loveste. Insa eu am trecut de perioada in care cea mai mare grija a mea era nu stiu ce test la vreo materie ORIBILA, sau vrun 2 la Muzica pt ca nu am vrut sa-mi dau  jos sapca mea de skaterita cool ce ma credeam la ora profei.


Sau poate ma insel eu si chiar sunt vremuri grele si pt voi, lamuriti-ma VA ROG! :-)

Pace&Dragoste!  



Comentarii