Life

2/21/2011



Dimineata..buna?! Ridica-te si incepe o noua zi..si fi ceea ce vrei sa fii, actioneaza cum nu credeai ca o sa fi azi. Nu gandi. Acum, hai, toarna cafeaua in cana, deschide geamul si lasa raza de soare care in dimineata asta se pare ca si-a facut curaj sa te viziteze, te mangaie si e bland, iar tu fii dulce cu el, lasa-l sa te inveseleasca in timp ce privesti in sus spre cer...senin! Nu te grabi, nu e o zi asa buna pentru ca afara-i frig, oamenii sunt aceeasi pe strazi, tristi si grabiti, iar starea ta e la fel ca pana acum. Soarbe usor din cafea..vezi ca frige!..si hai indrazneste sa -ti faci singur o zi mai buna. Pune muzica si cauta un subiect bun pentru astazi si mai multe actiuni care sa-ti tina creieru si fizicul ocupat, atat!

You Might Also Like

11 comentarii

  1. E bine sa incepi o zi cu optimism, si cu alte ganduri decat cele de obicei... rutina ne distrugeee:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca pana la urma totul sta in "a incepe ziua". Totul sta in mintea noastra si in puterea noastra de a ne modela momentele zilei, suntem proprii "manageri" sa zic asa, doar ca cei din jur uneori ne distrug planurile.. si pentru asta e nevoie doar de o privire la oamenii care trec strada, care se grabesc pe verde crezand ca pot muri oricand daca nu trec mai repede. :) Ehh... aberez, dar multumesc pentru atentia acordata blogului! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu placere, nu aberezi ai dreptateee, mare dreptate, chiar imi place cum gandesti. Si intr-adevar totul sta in mintea noastra, numai ca apar acele persoane, vb ta "mancatori de cur" care nu au ce face, si zic: "hai sa imi bat un pic joc de asta, ca daca eu nu s fericita, la ce sa fie altii"!... niste ipocriti!

    RăspundețiȘtergere
  4. isuh ca un fiul risipitor te descopar dupa mult timp, la fel de tonica, de fresh... ihii... mi te-am pus in blog/roll sa nu te mai pierd!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Edu: Multumeeesccc mult! Promit sa ma mentin asa si sa te incant cu postarile mele! :D

    @C.L.M: Sper...ca nu aberez prea mult! :)) Cat despre acei oameni rai, hai sa ne batem noi joc de ei prin a-i ignora, asa-i cel mai bine, nu? :) :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Eh.. nu exista mereu, dar cand se duce la plimbare il urechez asa putin :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Izuhhhhhh, ai revenit in forta vad:))si plina de viata:d
    ma bucur ca mai am ce sa citesc cu drag:X

    RăspundețiȘtergere
  8. ce'mi place.. :) transmite multa energie pozitiva si optimism!

    RăspundețiȘtergere
  9. Oandi, iti multumesc draga mea :X >:D<

    Ella... si daca ai stii ce stare urata aveam in momentul in care am scris-o... :) Multumesc :*!

    RăspundețiȘtergere