Suflet calator

4/16/2011




Cum ar fi fost daca eram toti fluturi? Daca zburam printre flori ca ei, ne-am fi  imprietenit cu randunelele si am fi salutat soarele din mers/zbor? De ploi ne-am fi ascuns sub o frunza. Poate ca am fi pretuit mai bine clipele si ne-am fi bucurat cu toata fiinta noastra de fluturas de ele, am fi profitat la maximum de tot ce ne iesea in cale (nu in felul acela urat) si nu am fi ezitat nimic din ceea ce ar trebui sa facem.

Daca si cu Parca!

Sambata si Primavara.

You Might Also Like

15 comentarii

  1. daca as fi fost pasare, as fi avut soarta lui Icar.

    offtopic: http://www.youtube.com/watch?v=_n703YHjzOE

    RăspundețiȘtergere
  2. scrii foarte furmos,iar pozele sunt superbe:)

    RăspundețiȘtergere
  3. fluturii prețuiesc ce au, și-așa că trăiesc puțin.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. am fi toti niste fluturi viu colorati ;x

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca ai dreptate..
    imi place cum ai scris.

    RăspundețiȘtergere
  6. @TED: Yap, de la Parov m-am inspirat pentru numele blogului ;;) !

    @fatacareaduceploaia: Multumesc si te astept in continuare pe aici. Sa ne citim cu drag si zambete pe buze :D.

    @Kiraa: Fluturii se BUCURA! De tot.

    29decembrie: Of! Ce-mi place :X Simt cum reactioneaza toata lumea cu fericire!! That's the spiriiiiiiiitttt, cat mai multe zambete >:D<.

    @Lavinia: Si eu cred ca am dreptate, a fost doar o ideea de moment:D. Mersi mult, hugs!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai in primu` rand am trai putin :))
    Al doilea rand,mi-ar placea sa zbor,e misto
    Si da sambata primavara si vacanta

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca as fi fluture, as asculta soaptele
    florilor, as potoli setea din roua lor
    si as saruta fiecare petala in parte.

    Astazi in ziua Duminica Floriilor, doresc
    la toti si toate cu nume de flori
    "La Multi Ani" si un fluturas !

    RăspundețiȘtergere
  9. http://www.youtube.com/watch?v=LqWI0v_QS7o

    RăspundețiȘtergere
  10. melodia asta s-ar potrivi mai bine http://www.youtube.com/watch?v=c9VQye6P8k0

    RăspundețiȘtergere
  11. Probabil as fi un fluture diabolic, in felul celor din "Orbitor" :-?

    RăspundețiȘtergere
  12. @l.s.d : vaaaiii! Ce dor imi era de melodia aia!!! Thankssssss

    RăspundețiȘtergere
  13. @PiReS: Si patience merge foarte buna, si la fel o super melodie! Thanks si tieeee.hugs.

    @dddecster: De ce diabolic? Si cum este un fluture diabolic?:))

    RăspundețiȘtergere
  14. Cred ca ar fi fost trist sa fim fluturi. am fi avut o viata scurta, nu am fi avut timp sa ne bucuram de adierea vantului, desi putinele clipe traite in vazduh, ar fi fost intense.

    RăspundețiȘtergere