Shopping for labels or shooping for love? - Lost in Amsterdam

03.05.2011

Shopping for labels or shooping for love?





Aparenşele înşeală?
Eu
merg pe tocuri
ascult specii, kazi ploae, subcarpaţi, naughty by nature, black sun empire, jazz şi nu mă opresc aici
mă fardez
rîd mult, uneori fals
nu mă omor după roz, mi-a plăcut verde(culoarea, celălalt verde încă îmi place) acum îmi place maro, crem şi toate nuanţele de genul acesta
beau cola, beau cafea (MULTĂ)
beau alcool
poate fumez
înjur cînd mă enervez
visez cu ochii deschişi cînd plouă
fac ce mă taie capu`
nu regret
îmi pasă..ENORM din păcate ( în toate situaţiile)
după mersul meu apăsat şi lent, uneori indiferent, colegii mi-au spus că păream fiţoasă(acum facem caterincă la o cafea)
etc.


Aparenţele înseala? Sau prima etichetă contează?





Comentarii