Lil Wayne, Bruno Mars, tovarasii mei cu Oglinda

1/31/2012



Domnu` acesta, Bruno Mars, se baga peste tot asa, ma rog, acum nu stiu daca se baga el sau este bagat. Poate o sa ma clarifice, intr-o zi cu soare :)).
Mai nou (sau vechi) a colaborat si cu Lil Wayne, combinatia perfecta pentru toate pizdele, ca sa se ude mai bine ( ups, too dirty :)) ?! ).
Anyhow, interesant noul lor clip "Mirror", unul de imagine, destul de simplu dar cu efecte indeajuns de "catchy".
Sa vedem despre ce e vorba si ziceti-mi parerea voastra:

You Might Also Like

11 comentarii

  1. Daca e vorba de "lil' smeagol" asta al manelelor americane...nici nu vreau sa ma uit...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Se murdareste cu vopsea, d-astea :)))) kinky pt pizdele de 12 ani :))))) Mai apare su Bruno, deja e nebunie curata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bruno Mars nu imi place in mod special.
    Wayne rupe :)

    Asta asa, ca imi esti colega :))

    RăspundețiȘtergere
  5. bruno mars e ok.. lasa:d
    ce sa mai zici de pitbull ala care se baga si unde nu are ce cauta:-s

    RăspundețiȘtergere
  6. pai pitbull rezista doar din "bagat" parerea mea :)) ca singur e cam naspa :))

    RăspundețiȘtergere