Destin sau nu

2/04/2012



Ezitarea e cel mai prost lucru pe care il poti face in viata asta, orice fel de ezitare. Sa simti, sa plangi, sa iei o decizie, sa vizitezi.
Imi pare rau ca am ezitat sa plang atunci cand a trebuit si ca am ezitat sa plec sau sa vizitez. Dar din greseli fatale iti poti schimba caracterul sau ti-l poate intari, iar eu sper ca s-a intamplat asta, macar putin. Nu am luat cea mai buna decizie la momentul potrivit si am ajuns sa ii duc flori, in loc sa il cunosc personal.

I hope you are ok.

You Might Also Like

12 comentarii

  1. Traim ca sa actionam. Vom ezita destul dupa ce murim.

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Aşa se întâmplă când există schimbare sau când vrei să existe, ori pur şi simplu faptul că se întâmplă schimbă ceva. :D

      Ștergere
    2. Viata se schimba intradevar, dar poti controla aceasta schimbare, care in acest articol nu este una frumoasa, prin a nu ezita.

      Ștergere
  3. unele lucruri se intampla pur si simplu...

    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar din pacate ramai cu intrebarea daca ai fi putut face cumva sa fie altfel?:)

      Hugs!

      Ștergere
  4. Mi-a strâns inima postul ăsta...
    aşa de uman şi frumos e.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc frumos! :)
      Conteaza foarte mult pt mine cuvintele astea..
      Hugs!

      Ștergere