Mana intinsa care nu spune o poveste... - Lost in Amsterdam

20.02.2012

Mana intinsa care nu spune o poveste...




Intorcandu-ma in seara asta acasa, din vizita pe care am planuit sa o fac dragilor mei nasi, de care mi-era tare dor, putin inghetata ca am asteptat cam mult la tramvaiul 21, am observat un lucru nu tocmai nou. Cum noua, oamenilor de rand, ne place sa fim rai cu orice ocazie primita.

Voi dezvolta putin, daca nu va suparati.

S-a urcat un tanar, undeva dupa Obor, in acest tramvai, cu un articol care a fost scris intr-un anumit ziar, acesta era lipit pe un carton, iar randurile relatau povestea lui trista. Evident noi calatorii, nu eram in stare sa citim tot ce scria acolo, asa ca el a inceput sa ne povesteasca drama prin care trece, cum ca, mama lui a murit de cancer, el sufera de o boala ( nu-i mai retin numele ) si impreuna cu fratii lui se chinuiau sa traiasca pe drumuri, fiind evacuati din casa in care locuiau. Adevarata sau nu, relatarea/realitatea mi s-a parut foarte dura si greu de digerat, lasand fiecare om din acel tramvai, sa decida daca-l va ajuta sau nu pe povestitor. INSA, ce m-a deranjat a fost ca, un domn, mai in varsta, a dorit sa se incalzeasca putin prin a arunca cu venin spre cel care cerea ajutor: "BAAAAA, LA MUNCA, BA! NU VEZI CA ESTI CAT TRAMVAIU ASTA DE MARE??!! IA UITE CATA ZAPADA E AFARA, TRECI SI MUNCESTE!"
Tin sa specific, ca in toata povestirea lui a adaugat si faptul ca, munceste pentru a incerca sa aiba grija de fratiorii lui, insa banii nu sunt de ajuns.

Nu incurajez ideea de a cersi, dar nici critica FARA sa stii cu adevarat povestea celui care o face.





Comentarii