Motivatie

2/05/2012




Initial acest blog l-am creat pentru a-l tranforma intr-o carte, ma gandeam eu atunci. Tot ceea ce scriam aici, speram ca, odata si-odata o sa pot edita si sa adaug toate cuvintele, in pagini reale. Nu am renuntat la visul acesta, asa ca astazi m-am hotarat sa incep sa-mi pun gandurile in pagini de Word, momentan, nu toate vor fi postate aici, dar in ideea ca intr-un final se va scrie cartea.

Daca e cineva care deja are vreo publicatie, sunt tare curioasa cat timp i-a luat sa o scrie si cam cat de usor este ( privesc parte plina a paharului ).

Am fost motivata de persoana din acest articol, nu stiu daca e ceva mostenit sau nu, e doar un vis destul de vechi si care nu as dori sa ramana asa.
Am emotii.
:)

You Might Also Like

14 comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Merge super. Scriu si sterg.
      Si daca reusesc sa scriu mai multe pagini a doua zi le sterg.
      Tie?

      Ștergere
    2. Daca as face un tratament cu verde 3 saptamani non stop cred ca as si incepe ok si as si termina :))

      Ștergere
    3. In 3 saptamani nu cred ca ai termina, dar sigur ai scrie ceva bun :)))

      Ștergere
  2. Treaba cu in cat timp scrii si cat de greu e nu conteaza, e relativa, poa` sa-ti ia ani sau zile, asta depinde de inspiratie, stare de spirit s.a.m.d.
    Deci bafta, zic! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes!

    Când termini, dai mail la edituri, şi aştepţi răspunsul:). Există şanse!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci frumos:)
      I'll do that, mersi pt sfat.
      Have a great day!

      Ștergere
  4. iti recomand sa vorbesti cu gratianlascu.com
    el a scris o carte deja.. mai are cateva zile pana ii si este publicata! succes:d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi frumos! Voi vorbi cu el.

      Have a great day!

      Ștergere