Romanii au talent..la vrajeala. - Lost in Amsterdam

08.04.2012

Romanii au talent..la vrajeala.



Ma amuza ipocrizia asta de care sunt inconjurata si pe care multa lume o poarta fara ca nici macar sa-si dea seama, lucru si mai grav, cred eu.
Si spun asta pentru ca am analizat urmatorul lucru: evolutia lui Krem ( in cazul in care nu stiti, pana, acum cine este, o sa vedeti putin mai jos ). Recunosc, nu am auzit de foarte mult timp de el, insa cu siguranta, spre deosebire de multi dintre voi, nu l-am auzit pentru prima data la "Romanii au talent". Si acum sa fac si legatura cu ipocrizia? Da. Cand intreb diferite persoane, "ai vazut mah, emisiunea aia?" de cele mai multe ori aud " pleaca maaaa, nu ma uit eu la TV, e un rahat!"

A, DA?!

Si atunci, cum se face ca, dupa emisiunea in care a aparut, Facebook-ul e plin de "Krem-Sara", daca voi nu va uitati la TV sau la emisiuni d-astea "copiate de pe la americani"? :)
Tare sunt curioasa.






Comentarii