Piesa comerciala care te face sa "sari"

8/14/2012






Pai daca tot am vorbit despre muzica in post-ul anterior, http://izabella-stefania.blogspot.ro/2012/08/muzica-pentru-cafeneaua-mea.html, fiindca nu se poate numi chiar articol :)), am zis ca astazi sa continui in aceasta maniera, pentru ca am mare chef de muzica!
Asa ca, e timpul sa ma fac de ras si sa va dezvalui ca nu ascult numai muzica buna si uneori Youtube-ul meu mai ruleaza si cateva comerciale, ca pe niste sarmalute asa! :) Vorbesc acu' despre genul acela de melodii care te fac sa dansezi prin casa si eventual s-o dai pe repeat ca sa-ti dea o stare de bine!

E timpul sa va dezvalui... este vorba de, nu prea renumita pe Tv (din cate am observat eu): Matteo - Push It :">. Cred ca vinovat se face si clipul, pentru ca e plin de fericire, culoare si "viata buna"! :))

Voi? Ce piese comerciale va readuc pofta de viata dimineata la cafea?!

You Might Also Like

7 comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Nu stiu daca e atat de super cool, insa e nebunia aia, pe care o avem cu totii, doar ca difera :))
      Hugs!

      Ștergere
  2. nu prea renumita la TV?glumesti nu?e pe toate posturile + radio....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca nu ma uit atat de mult la TV :)))))

      Ștergere
  3. Desi e o mizerie, melodia asta pe care ai postat-o e de 100000x mai buna decat ce asculti de obicei. Nu-ti fie rusine cu ea, e o dovada ca te poti ridica, chiar daca tot la un nivel slab.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E clar :)))))))))
      Daca esti asa tare in pizda, de ce nu zici cine esti si ce vrei de fapt de la mine?!

      Ștergere
  4. Thank you for sharing, so lucky to read your post, i will read your post time to time,thank you!If you like Tods Shoes you can come here have a look.include Tods Men Shoes,Tods Women Shoes.

    RăspundețiȘtergere