Cîte kg. mai are Bianca D. ? - Lost in Amsterdam

11.10.2012

Cîte kg. mai are Bianca D. ?



Citind ziarele descopăr o problemă foarte gravă a poporului romîn. GREUTATEA Biancăi Drăguşanu. Nu pot să înţeleg ce au oamenii cu ea şi cu rosiile pe care le manancă, oasele care îi ies în evidenţă sau silicoanele bine "construite". Pînă la urmă e problema ei dacă suferă de vreo boală, dacă pică pe stradă sau merge pe două picioare ca orice om normal. De ce trebuie să citesc repetitiv că "arată ca un schelet ambulant", în timp ce ea se bucură bine merci de viaţa ei, şi se o doare fix în cur de comentariile voastre. Sau poate că îi place să se scrie în felul acesta despre ea? Este şi asta o intrebare, la care ar putea să-mi răspundă, dacă va avea ocazia :))).

Am zis să mai diversificăm, d-asta am scris despre ea. Ţin să menţionez că-mi este absolut indiferentă, nu am ceva cu ea.

O zi bună!

Sursă foto: protv.ro




Comentarii