O adolescentă îi pupă picioarele, la propriu, unei alteia după ce este bătută

10/12/2012


 Tocmai am descoperit un clip care m-a lăsat efectiv fără cuvinte!!! Nu pot să înțeleg cum o fată de vârsta la care este ea poate face așa ceva, sau în general, cum o fată se poate comporta în halul ăla. La fel cum nu înțeleg de ce tipa care este agresată, stă acolo că o "sclavă umilă" și nu reacționează, ba chiar mai mult, întoarce și celălalt obraz, cum s-ar zice.
 Motivul? Gelozia.
 
 Nu vă pot ura vizionare plăcută...




Sursa: Realitatea.net

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Doamneeee ce urăsc cocalarele de genul!!! Au prea multă încredere în ele mă, dar să nu dea bărbosu' să dau eu peste vreuna. Sunt o persoană cu bun simţ, sunt o persoană calmă şi drăguţă şi încerc să mă înţeleg bine cu toată lumea. Dar şi când mă enervez!!!
    Dacă eram în locul fetei care a fost bătută, o băteam de se pişa pe ea. Chiar, nu ştie nimeni cum o cheamă, unde stă?

    RăspundețiȘtergere
  2. Din ce m.am informat, se pare ca nu. Dar sunt tare curioasa, poate pana la urma o sa fie gasita ;).

    RăspundețiȘtergere
  3. De obicei vorbesc frumos, dar daca era dupa mine, o bateam p-aia de se caca pe ea. Am avut parte de faze de genu', dar nu m-am lasat umilita in halul asta. Am intors favoarea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vrei sa zici c-ai avut parte de "certuri" de genu`?? :)) Wow, tre' sa-mi zici mai multe despre asta!

      Ștergere