Pana acum nu stiam

7/10/2017



Pana acum nu stiam multe!

- nu stiam cum e sa fii fericit in adevaratul sens al cuvantului;
- nu stiam cum este sa ai rabdare;
- nu stiam cum este sa ai emotii de fiecare data cand va revedeti, chiar si dupa aproape 6 luni;
- nu stiam cum este sa iti poarte partenerul de grija, sa mananci, sa "ai ceva in stomac";
- nu stiam sa vorbesc deschis si sa comunic atunci cand aveam ceva pe suflet sau ma deranja ceva;
- nu stiam cum este ca zambetul partenerului sa fie atat de important pentru tine;
- nu stiam ca atunci cand el zambeste, parca totul capata culoare;
- nu stiam cum este sa ai sentimente despre care nu poti vorbi atat de mult, insa le poti demonstra;


Pana acum eu eram cea dornica sa supun partnerul la "clasicul" test de 3 luni, despre care mai scriu unele reviste, insa acum, se pare ca eu sunt cea supusa la teste, fara ca eu sa simt nevoia de cele "3 luni de test". Niciodata nu am fost mai dornica, decat acum, sa iau 10 cu coronita!

Pana acum nu stiam multe, inca sunt si mai multe de aflat, insa placerea de a le descoperi, pe parcurs, e imensa!

- nu stiam cum este sa vrei sa petreci din ce in ce mai mult timp cu persoana de langa tine;
- sa vrei mereu sa te-ntorci;
- sa-ti para rau ca pleci;
- sa nu simti nici macar o data ca te-ai plictisit;
- sa ascult sfaturile date de persoana de langa mine, ca un copil cuminte;
- sa ma razvratesc si sa fac pe dura, dar sa incerc sa ma adaptez la ceea ce-mi spune;
- sa imi daruiesc timpul si dorindu-mi sa am din ce in ce mai mult si mai multe cu el.

Imi place pentru ca stie sa ma "tina in priza", stie sa ma asculte, stie sa ma faca sa simt ca suntem doi, daca nu are timp, isi face. Daca e grav, nici nu mai conteaza ca nu are timp! Imi placi pentru ca ma certi, imi spui adevarul, pentru ca apreciezi si ma apreciezi, pentru ca stii sa comunici si comunici atat cat trebuie, adica mult si bine. Imi placi pentru ca vrei sa faci in asa fel incat distanta sa nu se simta si pentru ca esti. :)

P.S. Sunt multe! 

Multumesc!


You Might Also Like

2 comentarii